JOM KLIK-KLIK

KASPERSKY MURAH (KASPERSKY INTERNET SECURITY 2011 LATEST UNREGISTERED VERSION)

Salam sejahtera semua. Stok untuk Activation Key bagi Kaspersky Internet Security 2011 boleh dibeli di sini sekarang!!! Jadi, kepada sesiapa yang berminat bolehla menghubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pembelian untuk Activation Key bagi Kaspersky Internet Security 2011.

Oleh kerana Unregistered Activation Key ini boleh diguna pada Kaspersky Internet Security 2010 dan 2011, maka harga yg akan ditawarkan adalah seperti yang dinyatakan dibawah. Harga yang ditawarkan amatlah BERBALOI kerana anda BOLEH menggunakan Activation Key yang saya jual ini di mana-mana Kaspersky Internet Security sama ada bagi versi tahun 2010 atau 2011.

Ok saya tahu tentu semua orang tertanya tanya berapa harga Activation Key ini. Jadi setelah difikir fikir saya membuat keputusan untuk menjual Activation Key bagi Kaspersky Internet Security 2011 dengan harga
SERENDAH RM35 bagi 1user 1year. Berbaloi kan?

Senarai Harga

KIS2010/KIS2011 1USER 1YEAR :
RM35

Kepada yang berminat bolehla menghubungi saya seperti yang tertera di bawah post saya yang terdahulu. Saya akan cuba untuk memberi perkhidmatan sebaik mungkin.

Terima kasih.

3 comments: