JOM KLIK-KLIK

PEMBUKAAN SEMULA KEDAI KASPERSKY :)

Salam sejahtera semua. Harap anda semua sihat-sihat belaka. :) Di sini saya ingin memberitahu kepada umum bahawa kedai ini telah dibuka semula. Jualan akan diteruskan semula kepada sesiapa yang ingin membeli. Maaf kerana sebelum ini saya menghadapi sedikit masalah. Sekarang, semua masalah sudah selesai. :)

OK. Di sini saya ingin mengumumkan bahawa Activation Key bagi Kaspersky Internet Security 2010/2011 bagi 3user sudah KEMBALI dijual. Jadi,kepada sesiapa yang berminat, bolehlah menghubungi saya. Saya akan cuba memberi maklum balas secepat mungkin. TERIMA KASIH MALAYSIA!!! :)

p/s: anda boleh menghubungi saya melalui email atau telefon telefon bimbit tetapi jika saya lambat memberi maklum balas, berkemungkinan saya sedang sibuk dengan tugasan kerana saya seorang pelajar IPTA. MAAF YA!! :)

email : penutup_tin@yahoo.com
no telefon : 017-9111948


KINI DENGAN HARGA BARU!!!

KIS 2010/2011/2012 1USER : RM30

KIS 2010/2011/2012 3USER : RM50

No comments:

Post a Comment