JOM KLIK-KLIK

PRODUK BARU

Salam sejahtera kepada anda semua. Harap sihat-sihat belaka. OK. Untuk post kali ini saya ingin memaklumkan bahawa Activation Key untuk Kaspersky Internet Security amatlah terhad terutamanya bagi 3user sehinggakan saya tidak tahu bila ia akan ada(available) balik. Untuk itu saya ingin memberitahu umum yang saya akan menambah produk lain iaitu Norton Internet Security dan BitDefender Internet Security bagi 1user dan 3user.

Berkenaan dengan harga, harga bagi BitDefender Internet Security adalah sama dengan Kaspersky Internet Security 2012 iaitu :

1user 1year : RM35
3user 1year : RM50

Bagi Norton Internet Security, harga agak tinggi sedikit tetapi masib berbaloi jika dibandingkan dengan harga di kedai-kedai komputer atau mana-mana kedai yang menjual activation key ini, iaitu :

1user 1year : RM40
3user 1year : RM60

Ok. Itu sahaja untuk post kali ini. Saya akan update blog ini dari masa ke semasa. Untuk lebih cepat, sila msg/sms atau telefon sy terus di

017-9111948 - Hazwan

untuk maklum balas secepat yang mungkin.

Terima Kasih.

p/s: jika ada diantara anda yang ingin membeli produk windows seperti Windows 7 Ultimate atau Microsoft Office, sila tanya saya sebab saya pun ada jugak jual activation key bagi produk ini,tetapi dengan jumlah yang sedikit. =)

2 comments:

  1. sekarang ni xada bro. stok amat terhad sekarang ni. maaf ya. =)

    ReplyDelete